środa, 12 marca 2014

DENKO NR 11



Witam Was :)

Dzisiaj zapraszam na post o zdenkowanych produktach.
Ostatnie denko było opublikowane 12 grudnia, więc jest już najwyższa pora na kolejne. 

Zapraszam! :)





SZAMPONY

1. DEBA szampon zwiększający objętość

Pojemność : 400 ml
Cena : ok 6 zł w Biedronce
Opinia : Bardzo dobry szampon! Kupiłam go w Biedronce, bo lubię testować produkty zwiększające objętość włosów i w tym przypadku nie zawiodłam się :) Dobrze mył włosy, szybko się wypłukiwał, miał bardzo ładny zapach, nie plątał włosów i przede wszystkim dodawał objętości włosom, a ponadto dobrze odświeżał włosy i dawał mi 2 dni komfortu :) Jeśli jeszcze będzie dostępny w Biedronce lub spotkam go gdzieś, to na pewno zakupię ponownie.

2. TIMOTEI szampon Wymarzona Objętość z ekstraktem z różowych grapefruitów 

Pojemność : 400 ml 
Cena : ok 8-10 zł
Opinia : Kolejny szampon, który miał dodawać objętości, niestety u mnie się nie sprawdził. Bardzo ładnie pachniał, ale to tyle z jego plusów. Minusów ten produkt posiada o wiele więcej, m.in. słaba wydajność, ponieważ produkt jest bardzo gęsty, miałam wrażenie, że nie domywa moich włosów oraz obciążał je, miała dość duży problem z wypłukaniem go z włosów, które dodatkowo strasznie plątał. Na pewno się już na niego nie skuszę. 



PŁATKI I PATYCZKI

3 i 4. CAREA(Biedronka) płatki kosmetyczne z wyciągiem z aloesu oraz patyczki higieniczne 

Pojemność : płatki - 120 szt., patyczki-200 szt.
Cena : płatki - 2,79 zł, patyczki - ok 2 zł
Opinia : Moja ulubiona wersja płatków kosmetycznych z Biedronki, ponieważ są one zszywane i nie rozwarstwiają się przy zmywaniu makijażu lub lakieru z paznokci. Co do patyczków są one standardowe, ale mają fajne opakowanie :) Taniutkie produkty ułatwiające życie, czego chcieć więcej :) 

5. LILIBE(Rossmann) płatki kosmetyczne maxi 

Pojemność : 40 szt. 
Cena : 3,19 zł 
Opinia : Kiedyś w ogóle nie zwracałam uwagi na te płatki, ale gdy już raz je kupiłam to teraz kupuję cały czas :) Wydają się być zbędnym gadżetem, ale są naprawdę przydatne, ponieważ jednym płatkiem bez problemów zmywam wszystkie paznokcie lub cały makijaż twarzy. Są mięciutkie, nie pylą i nie wywołują podrażnień. 



STYLIZACJA WŁOSÓW

6. NIVEA lakier do włosów Volume Sensation 

Pojemność : 250 ml
Cena : ok 10 zł 
Opinia : Bardzo lubię ten lakier, ponieważ ładnie pachnie, utrwala fryzurę bez jej sklejania, nie przetłuszcza włosów, dodaje lekkiej objętości i błysku na włosach. To już moje któreś z kolei opakowanie i nie miałam problemów z wykorzystaniem produktu do końca, ani z psuciem się aplikatora. Radzi sobie doskonale z moimi baby hair, które są szczególnie widoczne, gdy zepnę włosy w kucyk.

7. BATISTE suchy szampon, wersja XXL Volume 

Pojemność : 200 ml
Cena : ok. 15 zł 
Opinia : Jest to mój ulubiony suchy szampon z dostępnych w polskiej ofercie Batiste. Dobrze odświeża i daje mi jeden dzień bez mycia włosów. Oczywiście stosuję taką opcję tylko w wyjątkowych sytuacjach :) Będzie recenzja tego przejemniaczka i jego dwóch braciszków, więc jeśli Was one interesują, to już niebawem ukaże się na blogu :)


8. MARION błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy, bez spłukiwania

Pojemność : 150 ml 
Cena : ok 6 zł 
Opinia : Uwielbiam te odżywki! Sprawdzają się u mnie o wiele lepiej, niż Gliss Kur czy inne ;) Ta wersja i wersja fioletowa, czyli do włosów farbowanych są moimi ulubieńcami od lat. Stosuję tą odżywkę na mokre włosy, przed suszeniem. Spryskuję włosy od ucha w dół i lekko wgniatam, gdy mam dużo czasu to włosy schną same, a jeśli nie mam czasu to stosuję suszarkę. Ten produkt pomaga mi w rozczesaniu włosów i dzięki jedwabiowi końcówki mi się nie puszą. Nie powoduje przetłuszczania włosów i nie obciąża ich, a nadaje blasku, łatwości w rozczesywaniu oraz pięknego zapachu.

9. CHI lakier do włosów, mocny i elastyczny 

Pojemność : 50 g
Cena : nie mam pojęcia, ponieważ ten produkt dostałam na Spotkaniu Blogerek
Opinia : Bardzo dobry lakier! Lakier jest mocny i bardzo dobrze utrwala fryzurę, bez sklejania włosów, łatwo się wyczesuje i daje wymyć.


10. SCHWARZKOPF got2b puder stylizujący dodający objętości 

Pojemność : 10 g
Cena : ok 20 zł 
Opinia : Kupiłam ten puder już bardzo dawno temu, ponieważ był w promocji, a ja akurat szukałam produktu do stylizacji włosów, który pozwoliłby mi unieść włosy od nasady i pomóc w tym, żeby nie wyglądały za szybko na przetłuszczone. Niestety moje włosy są tak ciężkie, że praktycznie po myciu i wysuszeniu ich, ja mam wrażenie, że u nasady wyglądają źle. Kupiłam i stosowałam ten produkt sporadycznie, ale od Sylwestra jest to mój ulubieniec, gdy chcę mieć rozpuszczone włosy. "Solę" włosy u nasady niewielką ilością proszku, wcieram i włosy mam świeże do końca dnia :) Co prawda trochę usztywnia włosy, ale mi to nie przeszkadza.



ANTYPERSPIRANTY

11. FA Sport Invisible Power

Pojemność : 50 ml 
Cena : 6-9 zł 
Opinia : Nigdy nie byłam przekonana do antyperspirantów firmy Fa, lecz kiedyś skusiła mnie promocja 5,99 zł w Rossmannie, kupiłam na spróbowanie i przepadłam :D Jest to obecnie mój ulubiony antyperspirant. Świetnie chroni, nie bieli ubrań, nie powoduje powstawania plam, ma delikatny, świeży zapach, który jest wyczuwalny, ale nie kłóci się z perfumami. 





PIELĘGNACJA DŁONI

12. DONEGAL zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

Pojemność : 150 ml 
Cena : ok 8 zł 
Opinia : Zmywacz kupiłam po przeczytaniu kilku pozytywnych recenzji i nie zawiodłam się. Produkt jest ogromnie wydajny, świetnie zmywa każdy lakier nawet ten najciemniejszy oraz nie rozmazuje go po całej płytce i palcach. Radzi sobie również z lakierami piaskowymi i brokatowymi. Mogę nawet pokusić się o stwierdzenie, że ładnie pachnie, co prawda zapach jest bardzo mocny, ale czuć w nim mango i nie jest tak duszący, jak klasyczny zmywacz. 


13. EVELINE krem do rąk z serii MŁODE DŁONIE 

Zapraszam na jego recenzję TUTAJ


14. L'OCCITANE krem do rąk z 20 % zawartością masła shea


Pojemność : 10 ml

Cena : była to próbka bezpłatna, którą dostałam podczas jakiejś akcji promocyjnej
Opinia : Zapach kremu jest zbliżony do klasycznych kosmetyków Nivea. Produkt ma wielu zwolenników, ale i przeciwników. Ja jestem raczej w tej drugiej grupie, ponieważ krem, owszem jest dobry, ale nie ma po nim efektu WOW! i niestety cena jest wg mnie zbyt wygórowana. Zdecydowanie wole postawić na krem z The Secret Soap Store, ponieważ jego działanie jest lepsze dla moich dłoni, ma więcej wariantów zapachowych i jest zdecydowanie tańszy :) 



PIELĘGNACJA TWARZY

15. SYLVECO lekki krem brzozowy

Zapraszam na recenzję kremu TUTAJ


16. ZIAJA krem nawilżający matujący 25+ 

Pojemność : 50 ml
Cena : 9,49 zł
Opinia : Mój ulubieniec! Nie mogłam uwierzyć, że taki niepozorny produkt może być, aż tak dobry! Świetnie nawilża skórę, uelastycznia, nie uczula, nie zapycha i matuje moją twarz od rana do wieczora. Bardzo wydajny kosmetyk, a cena to marzenie :) Wykorzystałam go też do wykonania makijażu w TAGu Makijaż po polsku .


17. DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro peeling enzymatyczny 

Pojemność : 50 g
Cena : ok 25 zł
Opinia : Poznałam się z tym produktem dzięki ShinyBoxowi i był to pierwszy tego typu kosmetyk w mojej łazience. Na początku podchodziłam do niego z dużą rezerwą, bo od zawsze  używałam peelingów mechanicznych, ale gdy już zaczęłam używać to tylko w ekstremalnych sytuacjach lub gdy mam bardzo mało czasu stosuję "zdzieraki". Tak, jak pisze producent "Delikatnie, nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka" i zgadzam się całkowicie. Produkt jest jednocześnie delikatny, bo nie podrażnia skóry, nie jest ona czerwona czy też ściągnięta po użytku, a zarazem likwiduje suche skórki, odświeża i przygotowuje twarz do nałożenia kremu, który do "odetkanej" skóry wchłania się zdecydowanie lepiej.



KĄPIEL

18. ORIGINAL SOURCE płyn do kąpieli o zapachu mlecznej czekolady i mięty 

Pojemność : 500 ml
Cena : ok 10 zł
Opinia : Płyny z OS są o wiele lepsze, niż ich żele, które straszliwie przesuszają moją skórę. Fajna piana, ładny zapach(nie utrzymujący się na ciele), kolor jak prawdziwa, mleczna czekolada, wydajność słaba.


19. FENJAL relaksujący płyn do kąpieli

Pojemność : 125 ml
Cena : ok. 20 zł
Opinia : Ekskluzywnie wyglądająca buteleczka, a w środku płyn o kwiatowym zapachu. Robił dużą pianę, mył skórę bez podrażnień, a nawet mogę pokusić się o stwierdzenie, że lekko nawilżał. Jednak pojemność w stosunku do ceny mnie nie zadowala.


20. BEBEAUTY ujędrniająca sól do kąpieli - lotos 

Pojemność : 600 g
Cena : 3,75 zł
Opinia : Pewnie już wiecie, że sole z Biedronki są moimi ulubionymi! Ładnie farbują wodę, pięknie pachną, nie wywołują przesuszenia skóry, są ogromnie wydajne i taniutkie. UWIELBIAM! :D




ŻELE POD PRYSZNIC

21. LUKSJA mleczko pod prysznic, wersja Soften 

Pojemność : 250 ml
Cena : ok 5-6 zł
Opinia : Świetny żel połączony ze składnikami balsamu. Niezwykle kremowy produkt i w tym przypadku producent nie wymyśla cudów(jak np Nivea w przypadku swojego bubla), a produkt i tak jest świetny! Zdecydowanie ta wersja Soften, czyli z mleczkiem owsianym najbardziej przypadła mi do gustu, bo pachnie jak połączenie cukierków pudrowych i pomarańczy :)


22. SORAYA żel pod prysznic z serii Piękne Ciało słoneczna brzoskwinka


Pojemność : 300 ml 

Cena : ok 10 zł 
Opinia : Jeśli chodzi o kompozycje zapachowe w tej serii żeli, to jest to dla mnie totalna klapa :/ Ta wersja i malinowa kojarzą mi się z takimi mętnymi syropami na gardło czy gorączkę, które dostawałam, jak byłam dzieciakiem. Odrzuca mnie to strasznie :/ Do tego produkt miał jakąś dziwną konsystencję, której nawet określić nie mogę, takie hmmm... gluty :P




INNE MYJKI 

23. TESCO BABY delikatny płyn dla niemowląt do mycia ciała i włosów

Pojemność : 500 ml 
Cena : 6 zł 
Opinia : Akurat skończył mi się płyn do higieny intymnej i szampon do włosów, a ten produkt zachęcił mnie do siebie dużą pojemnością, pompką i ceną, więc stwierdziłam, że wypróbuję. Ma zapach takiego dzieciaczka i jak do włosów sprawdził się bardzo dobrze, bo ładnie je oczyszczał, pozostawały dość długo świeże i nawet ich, aż tak nie plątał, to do higieny intymnej nie sprawdził się w ogóle, bo nie dawał żadnego efektu odświeżenia. Bardzo dobrze sprawdza się do mycia pędzli :)

24. BIAŁY JELEŃ żel do higieny intymnej z aloesem 

Pojemność : 500 ml 
Cena : 6,50 zł 
Opinia : Cały czas poszukuje ideału w tej kwestii, dlatego gdy ten produkt był w Hebe w promocji, to skusiłam się na niego i powiem Wam, że bardzo niewiele brakuje mu do ideału :) Ale do samego kosmetyku nie mam najmniejszych zastrzeżeń, ponieważ myje, odświeża, ma piękny zapach, nie wysusza i nie podrażnia, jedyne ale jakie mam to czasami zacinająca się pompka, bo niestety nie jest ona przystosowana do tak gęstego produktu. 


25. TOMIL mydło w płynie z ekstraktem z granatu 

Pojemność : 500 ml 
Cena : na wizażu jest informacja, że kosztuje 4 zł 
Opinia : Mydło samo w sobie przypadło mi do gustu, jest duże i wydajne, zapach też ma fajny, ale jego konsystencja średnio mi się podobała, ponieważ była średnio gęsta i perłowa. Do tego z dostępnością jest kiepsko.




KOLORÓWKA 

26. REVLON COLORSTAY odcień 180 Sand Beige

Pojemność : 30 ml
Cena : 25-60 zł 
Opinia : Do tej pory jest to jedyny podkład, z którym moja skóra całkowicie się zgodziła :) Idealnie kryje i wyrównuje moją skórę, nie robi efektu maski, stapia się z moją skórą, nie utlenia się. Nakładany BB wyglądać naturalnie i utrzymuje się cały dzień. Stosowałam go na "wielkie wyjścia", imprezy i też czasami na co dzień. Wystarczył mi na ok.1,5 roku użytkowania.


27. ESSENCE korektor 01 Soft Beige

Pojemność : pisak
Cena : ok 8 zł
Opinia : BUBEL !!!!! Trzymajcie się od niego, jak najdalej. Takiego kiepskiego korektora jeszcze nigdy nie spotkałam. Zaczynając od opakowania, które jest beznadziejnej jakości, wszystkie napisy się z niego starły, jest mało higieniczne i też nieszczelne, bo co z tego, że zamknięte, ale pozostały na pędzelku korektor zasycha i kolejna aplikacja jest bardzo utrudniona. A przechodząc do samego kosmetyku...niby kolor najjaśniejszy, a i tak za ciemny oraz utlenia się w czasie dnia, co domyślacie się, jak wygląda...

28. ZIAJA tonujący krem do twarzy z filtrem 50+

Pojemność : 50 ml
Cena : ok 20 zł
Opinia : Mój hit! Na początku nie byłam przekonana do tego kosmetyku, ale gdy zaczęłam go używać regularnie to zakochałam się i na pewno zakupię kolejne opakowanie. Stosowałam go zarówno w lato, jak i w zimie, sprawdzał się świetnie. Moja twarz po nałożeniu tego kremu tonującego wygląda promiennie i zdrowo, nie klei się, nie świeci, ma lekko wyrównany koloryt i jest doskonale nawilżona.






Ufff dobrnęliśmy do końca! :) 
Zebrało mi się, aż 28 kosmetyków, jak uważacie to dużo czy mało ? :)
Stosowałyście któryś z nich ? Wasze opinie pokrywają się z moimi czy jednak są całkiem inne ? 


PS. Zapraszam na blogową wyprzedaż TUTAJ :)




Pozdrawiam, 
darmowy hosting obrazków

8 komentarzy:

  1. A ja z tego szamponu Timotei jestem mega zadowolona (dolałam do niego trochę wody). Świetnie zmywa oleje, a na tym mi bardzo zależy. Delikatne szampony sobie nie radzą z olejami (albo inaczej radzą, ale trzeba wylać pół butelki) A ten szampon wystarczył mi na 2 miesiące - za 6 zł - według mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wielkiego denka :) Moje ulubione płatki kosmetyczne też pochodzą z Biedronki, ale lubię wersję fioletową. Mydło Mitia miałam w dwóch wersjach, fioletowej, którą bardzo lubiłam i zielonego jabłuszka, które niestety przesuszało mi dłonie.
    Revlon CS to r ównież mój ukochany podkład, rewelacyjnie wygląda na skórze. Za to krem tonujący z Ziai zupełnie się u mnie nie sprawdził. Czułam tłusty film na skórze przez cały dzień jak go nakładałam. A szkoda, bo miał idealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ sporo Ci się tego zebrało, gratulacje. I jak konkretnie wszystko opisałaś, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim bardzo spodobało mi się, jak przedstawiłas swoje denko - przejrzyście i czytalnie. Miło się czyta i ogląda :) Oczywicie, że dotrwałam do konca. 28 produktów to naprawdę sporo! Ja przez dwa miesiące miałam 8 produktów, wiec widac rożnice :) Zachęciłaś mnie do wypróbowania kremu tonujacego z Ziaji. Mam Nuno i uważam, ze jest w porządku, ale jadac na wakacje bede musiała zaopatrzyc sie w dodatkowe filtry a polączenie ochrony z kolorem bedzie idealne :) Mam to szczescie, że w moim mieście jest sklep Ziaji, wiec przejdę sie zorientowac co i jak z kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. duuże denko :) i z tylu produktów używałam płatków i patyczków, a produkty orginal source to moje ulubieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz suchego szamponu Batiste chyba niczego nie miałam. Super denko! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie duże denko :) Mi w tym miesiącu słabo idzie bo na razie tylko 2 produkty zużyte

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronka ostatnio robi furorę ze swoimi kosmetycznymi propozycjami i widzę, że również u Ciebie się coś znalazło ;). Got2be również mam i polecam choć używam go rzadko, ale swoją funkcję spełnia.
    A żele z Original Source uwielbiam. Szczególnie zapachy <3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń