Nicole Cosmetics - odpowiednik L'EAU PAR KENZO od Kenzo Trusted Cosmetics

Witam Was :)


Dzisiaj zapraszam na recenzję perfum od Nicole Cosmetics, które otrzymałam w ramach współpracy z Trusted Cosmetics.




Od producenta: 

Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem 
dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.  


Opakowanie: 

Buteleczka z "mrożonego szkła"(matowa) o pojemności 30 ml.





Zapach:

Do testów wybrałam mojego dawnego ulubieńca, którego bardzo dawno nie używałam i przypomniał mi stare, dobre czasy, czyli L'EAU PAR KENZO od Kenzo. Co jest dla mnie samej zaskoczeniem, to fakt, że główną nutą serca jest róża, której nigdy nie mogłam znieść w perfumach, a tutaj praktycznie jej nie czuć. W zestawieniu z tymi wszystkimi słodkimi owocami, przyprawami oraz innymi kwiatami zapach zakwalifikowałabym dokładnie do tej samej kategorii, do której przydzielił do producent, czyli zapachy "zmysłowe" .

Nuta bazy: drzewo cedrowe, wanilia 
Nuta głowy: mandarynka, pieprz, brzoskwinia, trzcina cukrowa 
Nuta serca: róża, fiołek, bez, lotos, amarylis, mięta wodna

Wydajność: 


Sądziłam, że buteleczka o pojemności 30 ml nie starczy mi na długo, ale pomyliłam się! Zapach jest bardzo intensywny, przez co wystarczy go zaaplikować 1-2 naciśnięciami atomizera. 

Cena: 

Buteleczki:
13,99 zł/9 ml
16,99 zł/11 ml
18,99 zł/13 ml
23,99 zł/17 ml
24,99 zł/30 ml 
43,99 zł/34 ml 
44,99 zł/35 ml 
59,99 zł/52 ml
60,99 zł/53 ml
64,29 zł/55 ml 
74,99 zł/64 ml 

oraz butelki plastikowe/OL 250 ml,500 ml, 1000 ml, które służą do uzupełniania mniejszych butelek

Ponadto:
4,99 zł/3 ml tester
15,99 zł/20 ml paluszek
36,99 zł/26 ml atomizer 

Dostępność:  SKLEP NICOLE






Działanie: 

Mogę Wam otwarcie już na początku powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z perfum Nicole, które są odpowiednikiem zapachu L'EAU PAR KENZO od Kenzo. Zapach jest idealnym odzwierciedleniem oryginału. Jest bardzo intensywny i trwały(zarówno na ubraniach/szalikach, jak i na ciele). Cena jest nieporównywalnie niższa, niż oryginału, więc i to na plus. Jestem bardzo ciekawa czy inne zapachy są równie dobrze odwzorowane, trwałe, a przez to wydajne, dlatego na pewno skuszę się na jeszcze jakąś buteleczkę z pachnącym środkiem. 

Jeśli jesteście zainteresowane wstąpieniem do Klubu Nicole, to zapraszam pod tym >linkiem<




Pozdrawiam, 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz