RELACJA Z ZABIEGU W INSTYTUCIE ZDROWIA I URODY CLARIA W CHORZOWIE

Witam Was :)




Dzisiaj zapraszam na relację z zabiegu oczyszczającego twarz, który wykonała mi Pani Dorota z Instytutu Zdrowia i Urody Claria w Chorzowie, ale najpierw krótka historia, skąd w ogóle dowiedziałam się i jak tam trafiłam :) Wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Olę i Monikę z bloga sophieczerymoja, a nagrodą był zabieg hialuronowy-nawilżający twarz. Ogromnie ucieszyłam się z wygranej, ponieważ moja skóra zdecydowanie potrzebowała nawilżenia po letnich wojażach. Napisałam do Pani Doroty, umówiłyśmy się na zabieg i tak oto czekałam do poniedziałku 25 sierpnia. 




Instytut Zdrowia i Urody Claria jest usytuowany na najpopularniejszej ulicy w Chorzowie, czyli Wolności 39/2. Nie miałam najmniejszego problemu ze zlokalizowaniem gabinetu, ponieważ reklamują go duże, eleganckie bannery z różowymi napisami ♥ Po wejściu w bramę, moim oczom ukazały się niepozorne drzwi, ale po przekroczeniu progu poczułam się, jak w ekskluzywnym spa! Jak widzicie na pierwszym zdjęciu, zaraz po wejściu do Instytutu widzimy białe, lśniące, eleganckie, czyste i bardzo zachęcające do zapoznania się z nim wnętrze, które jest dopracowane w każdym szczególe.

Instytut Zdrowia i Urody Claria jest opisany jako "wyjątkowe miejsce, w którym nauka spotyka się z pięknem…Nowoczesny sprzęt, wysokiej jakości kosmetyki oraz zawsze służący pomocą wykwalifikowany personel, pozwalają zaoferować efektywne i przede wszystkim bezpieczne zabiegi. Stylowe wnętrza Instytutu, odprężające i skuteczne zabiegi oraz miła atmosfera to nasza recepta na Twoje dobre samopoczucie i piękno.Zdecydowanie zgadzam się z całym tym opisem!



Zaraz po wejściu zostałam przemiło przywitana przez Panią Dorotę, która jest osobą tak ciepłą, optymistyczną, rozgadaną, uśmiechniętą i w ogóle jest super, że mamy wrażenie, jakbyśmy przyszły na pogaduchy do najlepszej koleżanki! :) Uważam, że jest to zdecydowanie odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu, bo aż biła od niej pasja do zdrowia i urody :) Zostałam poproszona do gabinetu nr 2(Instytut posiada ich trzy), w którym miał być wykonany zabieg. Wystrój jest bardzo minimalistyczny, nowoczesny, stylowy i zdecydowanie trafia w moje gusta estetyczne. W tle była włączona relaksująca muzyka i zdecydowanie najbardziej spodobały mi się odgłosy wody i orek ;)




Kiedy już usadowiłam się wygodnie na fotelu i dostałam różowy kocyk ♥ ...







...Pani Dorota wykonała demakijaż całej twarzy mleczkiem Etre Belle dla cery odwodnionej. Nie mogłam się nadziwić, że tak zwyczajna czynność, już mnie tak zrelaksuje! Pani Dorota postępowała niezwykle delikatnie, dodatkowo wymasowała moją buzię, a makijaż został skutecznie zmyty.




A tutaj zaczyna się zmiana planów, ponieważ po obejrzeniu stanu mojej skóry Pani Dorota zaproponowała, że zamiast zabiegu hialuronowego zrobi mi zabieg oczyszczający skórę twarzy. Wiedziałam, że moja cera jest zanieczyszczona i starałam się ją oczyszczać różnymi, mniej lub bardziej drogeryjnymi/rosyjskimi/naturalnymi produktami, lecz efektów nie było, a doprowadziłam do odwodnienia skóry, choć starałam się jak najmocniej ją nawilżać.

Ta sytuacja pokazała mi, że Pani Dorota jest profesjonalistką i dba o swoich klientów! Przecież mogła po prostu wykonać zabieg nawilżający, na który się umawiałyśmy, a daje on natychmiastowy efekt i jest o wiele szybszy. Także zdecydowanie Pani Dorota jest moim guru kosmetycznym, zna się na swojej pracy, która również jest jej pasją i będę się jej słuchać, jeśli chodzi o pielęgnacje mojej skóry :) Ponadto przez cały czas trwania zabiegu, na każdym jego etapie, Pani Dorota pytała czy wszystko w porządku, czy mnie coś nie piecze, nie boli itd. 

Powracając do relacji...

Skóra została przygotowana, więc teraz czas na nałożenie kwasu azelainowego(zamiast zwykłego peelingu) o potrójnej aktywności. Posiada on działanie przeciwzaskórnikowe, przeciwbakteryjne i przeciwzapalne. Został on nałożony na 3 minuty.





W międzyczasie, Pani Dorota nałożyła mi odżywczą maskę na mój dekolt i dokonała bardzo miłego masażu szyi i dekoltu. Następnie zmyła kwas, a na zakończenie zabiegu nałożyła maskę Sensi Plus Etre Belle, która harmonizuje, uspokaja, poprawia elastyczność skóry, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Zawarte w niej ceramidy hamują przez-naskórkową utratę wody, wysokogatunkowe oleje łagodzą uczucie napięcia skóry. Ma również optymalne zastosowanie w łuszczycy i atopowym zapaleniu skóry(egzemie).





Pani Dorota nie miała ze mną łatwo, bo co chwile się śmiałam lub coś mówiłam ;) Z resztą możecie to zobaczyć niżej ;) Skóra po zabiegu była oczyszczona tak, jak jeszcze nigdy! Wszystkie zanieczyszczenia zostały usunięte z porów, a one same wyraźnie zmniejszone. Skóra jest teraz niesamowicie gładka w dotyku, a większość podskórnych grudek została zlikwidowana całkowicie lub zminimalizowana.



Zdecydowanie nie jest to moja ostatnia relacja z pobytu w Instytucie Zdrowia i Urody Claria w Chorzowie. Po 1,5 tygodnia od wykonania zabiegu, moja skóra w dalszym ciągu jest oczyszczona, gładka, bez podskórnych grudek, widoczne podczas zabiegu przebarwienia po wypryskach zniknęły, nie pojawił się ani jeden nieprzyjaciel! Szczerze i z całego serca polecam Wam odwiedzenie Instytutu, ponieważ zrelaksujecie się, odpoczniecie i zapomnicie o szarej rzeczywistości, a Pani Dorota profesjonalnie dobierze zabieg i pielęgnacje do Waszego typu i stanu cery, a następnie zadba o nią :) W Instytucie możecie również zadbać o swoje ciało, dłonie, stopy, wykonać depilację laserową, przedłużyć rzęsy, zafundować sobie makijaż permanentny, liposukcję ultradźwiękową. Instytut wyszedł też naprzeciw przyszłym mamom i dla nich też są specjalnie dedykowane zabiegi! 

Ja ogromnie dziękuję Oli i Monice za możliwość poznania Pani Doroty i zabieg oczyszczający, bo teraz moja skóra jest przeszczęśliwa! :) A Pani Dorocie za tak ciepłe przyjęcie, mile spędzony czas i przede wszystkim dopasowanie zabiegu do mojego stanu cery oraz profesjonalne wykonanie go :) 



Zachęcam Was do odwiedzenia strony Instytutu Zdrowia i Urody Claria w Chorzowie klik oraz polubienia ich fb klik, z którego dowiecie się o najnowszych promocjach :)

Pozdrawiam, 


8 komentarzy:

  1. Oh cudo. My kobiety lubimy byc traktowane jak ksiezniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh cudo. My kobiety lubimy byc traktowane jak ksiezniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Ciągle wszystkich przekonuję że kosmetolog/ kosmetyczka nie jest tylko dla pań po czterdziestce :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś ładna... Super zabieg, uwielbiam chodzić do kosmetyczki, ale niestety... portfel płacze i trzeba samemu pokusić się o zabiegi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzieć Cię taka uśmiechniętą to na prawdę piękna sprawa : )) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wizyty to fajna sprawa! Aż mi się zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz na baaardzo zrelaksowaną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto widziałam na facebooku, zazdroszcze Ci. Uwielbiam jak ktoś masuje mi twarzyczkę (polecam naszą kuzynkę! )

    Nominowałam Cię do zabawy (musiałam ;-) ) http://pisanypiorem.blogspot.de/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń