TAG - 40 pytań kosmetycznych


Witam Was :)


Spotkał mnie ogromny zaszczyt i zostałam zaproszona przez Kasię do TAGu : 40 pytań kosmetycznych i z chęcią na niego odpowiem :)

Zapraszam! :)





1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Dwa razy.
Rano staram się przemywać twarz tylko wodą, lecz jeśli na noc aplikuję sobie na buzię mocno tłusty krem lub jakąś maść, to używam dodatkowo żelu oczyszczająco - rewitalizującego lub żelu peelingująco - rewitalizującego firmy Garnier z serii Czysta Skóra Fruit Energy.
Wieczorem po demakijażu oczu płynem micelarnym z firmy L'Oréal, resztę zmywam lipidowym żelem z firmy Mixa, który otrzymałam od TestMeToo i bardzo się z nim polubiłam.


2. Jaki masz typ cery?

Moja skóra jest problematyczna, mieszana z przetłuszczającą się strefą T i normalnymi policzkami.


3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Tak, jak pisałam wyżej ;) Obecnie uwielbiam żel lipidowy Mixa, ale dobrze współpracuje mi się również z kosmetykami firmy Garnier - seria Czysta Skóra Fruit Energy oraz Czysta Skóra.


4. Czy używasz peelingów do twarzy?

Używam. Robię sobie w weekendy małe, domowe SPA i wtedy go stosuję oraz jeśli w tygodniu pojawią mi się jakieś suche skórki(zazwyczaj w okolicach nosa) lub skóra potrzebuje odświeżenia, odetkania.


5. Jaka to marka?

Moim ulubionym peelingiem enzymatycznym jest Hydrain 3 Hialuro z firmy Dermedic, a jeśli chodzi o mechaniczny to Soft - Peeling firmy Synergen(jest niby przeznaczony do skóry wrażliwej, ale to niezły ździerak ;)


6. Jakiego kremu do twarzy używasz?

Na dzień : od zawsze używałam kremu firmy Nivea z serii Aqua Effect, Matujący krem nawilżający na dzień, a obecnie za namową Basi(CallMeBlondieee) używam kremu nawilżająco-matującego Ziaja 25+, a na okolice wokół oczu  Eveline Serum hialuronowe .
Na noc: Sylveco Lekki krem brzozowy oraz Eveline Serum hialuronowe.


7. Czy masz piegi?

Nie, ale uważam, że są urocze :)


8. Używasz kremu pod oczy?

Tak, obecnie Eveline Serum hialuronowe


9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

Owszem, dalej wyskakują mi "nieprzyjaciele", ale już nie ma takiej tragedii, jak kiedyś była.
Mam podejrzenie, że obecnie trądzik wyskakuje mi przez telefon, w okolicach policzków, czyli morał z tej bajki jest taki, iż za dużo gadam przez telefon :P


10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?

Nie.


11. Jakiego podkładu używasz?

Naprzemiennie Bell Long Lasting Mat lub Revlon ColorStay.


12. Co z korektorem?

Pod oczy : NYC Liquid Concealer Smooth Skin w odcieniu 786 Light.
Na niedoskonałości : Bourjois Healthy Mix w odcieniu 52 Medium Radiance

a jeśli moja skóra jest zaczerwieniona na dużej powierzchni to używam zestawu kamuflaży z Wibo.



13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 

Jestem typem zimnym, różowym.


14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Plastikowe, źle doklejone i mega sztuczne mnie odrzucają.
Kępki mi się podobają nawet na co dzień, oczywiście bez przesady z ich ilością.
Ostatnimi czasy zastanawiam się poważnie nad zrobieniem sobie rzęs metodą 1:1, takie jak miała Asia ;), ale jeśli już to zdecyduję się na nie w okolicach wakacji, bo wtedy staram się ograniczać makijaż do minimum, a oczy muszą być widoczne :)


15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?


Wiem, lecz rzadko się do tego stosuje, ponieważ jeśli maskara nie podrażnia mi oczu, nie osypuje się itd, to nie mam powodu, aby przestać jej używać. Choć jeśli stosuję tusz codziennie, to zazwyczaj zdążę go zużyć w 3-4 miesiące ;)


16. Jakiej maskary teraz używasz?

Essence Get Big! Lashes Volume Curl


17. Sephora czy MAC?

Zdecydowanie MAC!


18. Masz kartę pro do MAC?

Niestety nie, ponieważ nie jestem wizażystką, ale jeśli któraś z Was ma i chciałaby mnie wesprzeć, to piszcie w komentarzach, bo szykuje się u mnie kilka zakupów z tej firmy ;)


19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?

Cienie - pędzlami.
Podkład - Beauty blender lub pędzel Hakuro H51
Puder - pędzel Hakuro H54
Róż- pędzel z Essence(różowo-czarny)
Bronzer - pędzel Joursna


20. Używasz bazy pod cienie?

Nie ;) Wbrew temu, że mam mieszaną cerę, to moje powieki wcale tłuste nie są i cienie czy kreski utrzymują się u mnie w nienaruszonym stanie bez problemu od rana do wieczora :)


21. Używasz bazy pod makijaż?

Nie.


22. Ulubiony kolor cienia do powiek?

Od paru miesięcy moim ulubieńcem jest paletka cieni firmy Hean z serii High Definition w odcieniu 411 Nude.


23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?

Eyeliner.


24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?

hahaha nie przypominam sobie takiej sytuacji :P Tuszem pare razy mi się zdarzyło :P



25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 

Posiadam w swojej kolekcji 2 pigmenty, ale zazwyczaj, jeśli już je stosuje, to w połączeniu z Duraline i maluję kreskę.
Mam w planach zakup pigmentu z MACa w odcieniu Vanilla.


26. Używasz kosmetyków mineralnych?


Nie, ale chciałabym przetestować.


27. Ulubiona szminka?


Mam ich kilka : Essence 01 Coral Calling, Wibo Eliksir 07, Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse i Celia Nude 606


28. Ulubiony błyszczyk?

Lumene Wild Rose Volume Lip Gloss nr 24 i L'oreal Glam Shine 187 Aqua Mandarin, 181 Sheer Grenadine, 183 Aqua Pomegranate.



29. Ulubiony róż? 

Catrice Defining Blush w odcieniu 030 Love&Peach


30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?

Na Allegro kupowałam kiedyś testery lub lakiery do paznokci.
Na E-Bay kosmetyków jeszcze nie kupowałam, ale za to kupiłam pędzel  Joursna .


31. Lubisz kosmetyki z drogerii?

Pewnie! ;)


32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?

Na targu kupowałam kiedyś lakiery do paznokci Safari, ale innych kosmetyków nie.


33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

Chciałabym, ale dla swoich potrzeb, abym nauczyła malować ładnie siebie, bo nie uważam, żebym miała jakiś talent, aby ktoś udostępniał mi swoją twarz ;)


34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?


Wychodzę z założenia, że jeśli nie mam wystarczająco czasu i mam nałożyć makijaż byle jak, a w połowie dnia dowiedzieć się od kogoś, że mam wielką plamę z bronzera, nieroztarty dobrze podkład czy odbity tusz, to wolę rano nałożyć tylko krem nawilżający :)


35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Za ciemny podkład, a dodatkowo nałożenie go tylko do linii żuchwy, a poniżej nie...
Poodpryskiwany z paznokci kolorowy lakier ...
Wyrwanie wszystkich brwi, a później namalowanie jednej, czarnej kreski...
Wielkie plamy z bronzera czy różu...
Makijaż w stylu lat 80, czyli niebieski cień i różowe/czerwone usta...

36. Lubisz kolorowe makijaże?

Podobają mi się, ale sama potrafię sobie zrobić tylko kolorową kreskę ;)


37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?

Ubóstwiam Gwen Stefani pod względem zarówno stylizacji, jak i makijaży.
Na co dzień podobają mi się również makijaże Kourtney Kardashian, a na wieczorne wyjścia zastosowałabym u siebie makijaże jej siostry Kim.


38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?


Tusz do rzęs.


39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?

Zdarza mi się i nie mam z tym zbytniego problemu ;) Jeśli z założenia siedzę w domu cały dzień, to daje skórze odpocząć od kosmetyków, a gdy muszę wyjść tylko do sklepu, to bez przesady, ale specjalnie malować się nie będę :P Ale jednak mam lepsze samopoczucie, gdy się pomaluję, a zajmuje mi to góra 15 minut.


40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

Nie ma tragedii, ale to też zależy od stanu mojej cery, bo czasem to nawet ja się siebie w lustrze boje :P
O wiele lepiej czuję się z podkładem, który wyrównuje mi koloryt cery i zasłania drobne niedoskonałości, przypudrowaną buzią, zaznaczonymi delikatnie różem policzkami, podkreślonymi brwiami oraz tuszem na rzęsach.





Do zabawy zapraszam wszystkie z Was, które chcą się podjąć odpowiedzi na te pytania :)


Pozdrawiam, 

darmowy hosting obrazków

14 komentarzy: