TAG 50 przypadkowych faktów o mnie!

Witam Was :) 


Dzisiaj będzie bardzo przyjemny post, bo zaprezentuję Wam TAG : 50 przypadkowych faktów o mnie! , do którego zostałam zaproszona przez Kapryska :*

Zapraszam :)

1. Mam na imię Alicja. Jak byłam młodsza nienawidziłam tego imienia i zawsze wszystkim kazałam mówić do mnie Ala. Teraz uwielbiam moje pełne imię :) Za to nie mam drugiego :) a na bierzmowaniu przyjęłam imię Julia.

2. Nie lubię, gdy jest mi odśpiewywane "Sto Lat", ponieważ czuje się skrępowana i chcę, żeby jak najszybciej się to skończyło. 

3.  Do tej pory mam mojego pierwszego misia :)


4. Nienawidzę hałasu np. krzyków lub wiercenia. Doprowadza mnie to do furii. 

5. Miałam połamane obie ręce i obie nogi. Oczywiście nie w tym samym czasie :P

6. Mam bliznę ok. 1 cm na środku czoła, ponieważ gdy miałam 5 lat przy otwieraniu szafki wypadła na mnie szyba z jej drzwiczek. 

7. Mam 173 cm wzrostu i jestem niższa od mojego chłopaka o 22 cm. 

8. Nie potrafię zasnąć bez "jaśka". Muszę też poleżeć ok 20 minut na prawym boku i dopiero, jak przekręcę się na lewy to zasnę.

9. Uwielbiam liczby nieparzyste. Mam taką liczbę kolczyków( 5 ) i póki co jeden tatuaż, ale jeśli będę robiła kolejne to od razu dwa. 

10.  Kocham polskie morze i to w każdą pogodę! Do gór powoli zaczynam się przekonywać. 


11. Nigdy nie pisałam pamiętnika. 

12. Jestem uzależniona od noszenia zegarka. Jeśli go zapomnę rano, to czuje się, jak bez ręki. 

13. Lubię oglądać seriale zagraniczne. Tylko z napisami angielskimi, a jeśli jest to serial o trudniejszej tematyce, to z polskimi. Zawsze stawiam na napisy, nigdy na lektora. 

14. Moją ulubioną porą roku jest wiosna, a ulubioną potrawą pierogi ruskie.

15. Uwielbiam starą muzykę z lat '70 i '80 . Ona ma klimat!

16. Nie lubię odkurzacza ! Nie samej czynności odkurzania, ale dokładnie mojego odkurzacza, który zawsze! musi mnie zaatakować! Jak nie najedzie mi na nogę, to kopnie mnie wtyczka. 

17. Prawo jazdy zdałam za pierwszym razem i było to już ponad 5 lat temu. Kocham prowadzić samochód i zazwyczaj bardzo szybko jeżdżę. 

18. Potrafię wyjść z domu bez makijażu.

Tak! To do niedawna był mój awatar i nie mam tutaj makijażu :P


19. Od liceum zawsze mam pomalowane paznokcie. 

20. Posiadam pieprzyk na płatku lewego ucha. Wszyscy, którzy go widzą twierdzą, że jest to kolejna dziurka na kolczyk, a tu niespodzianka :P

21. Nie potrafię złożyć języka w "trąbkę".

22. Jestem w szczęśliwym związku od 24 listopada 2009 roku i jest to też dzień urodzin Mojego Mężczyzny. 

23. Jestem gadżeciarą i uwielbiam zmieniać telefony. W ciągu ok 5 lat miałam ich już chyba z 50. 

24. Jestem bardzo nerwowa i wszystko przeżywam bardzo emocjonalnie. Potrafię sama siebie tak nakręcić, że ludzie się mnie boją :P Ale tak, jak szybko się zdenerwuję, tak szybko to ze mnie zejdzie. 

25. Przywiązuję się ogromnie zarówno do ludzi, jak i do przedmiotów. 

26. Staram się żyć wg zasady, że to co z siebie dajemy, później do nas wraca ze zdwojoną siłą. 

27. Kocham pić kawę.






28. W podstawówce, gimnazjum i liceum byłam w koszykarskiej reprezentacji szkoły. 

29.  Zawsze wiem, kiedy będę chora, ponieważ w dzień poprzedzający chorobę swędzi mnie podniebienie. 

30. Uwielbiam czarne oliwki, a za zielonymi nie przepadam.

31. Jestem waleczna, zarówno o ludzi mi bliskich i też wtedy, gdy chcę coś osiągnąć. 

32. Od 12 maja nie jem słodyczy i dobrze mi z tym :D 

33.  Uwielbiam brytyjski akcent.  

34. Farbuję włosy od ok 7 lat. Mój naturalny kolor włosów to jasny brąz, który w ogóle nie pasuje mi do oczu i ich oprawy. 

35. Mój ślub będzie w maju i nie interesują mnie zabobony typu, że miesiąc, w którym bierze się ślub musi w nazwie posiadać "R" .

36. Od zawsze chciałam mieć intensywnie niebieskie oczy, ale pozostają mi moje brązowe.


37. Uwielbiam się śmiać! Zarówno z innych, ale przede wszystkim z siebie. 

38. W moim domu zawsze jest hurtowa ilość mleka, ponieważ je uwielbiam! 

39. Myślę pozytywnie! Zawsze staram się znaleźć w danej sytuacji tylko pozytywne aspekty oraz tak je powiększyć, że minusy stają się malutkie, a w końcu znikają. 

40. Nienawidzę, gdy ktoś mnie wykorzystuje lub okłamuję! Gdy się o tym dowiem, taka osoba jest już u mnie przegrana. 

41. Lubię bluzki, tuniki, swetry z rękawami 3/4.

42. Podpisałam już 7 lat temu oświadczenie woli.


43. Bardzo lubię muzykę czy to w filmach czy w grach komputerowych, która nawiązuje do średniowiecza. 

44. Często myślę o sobie "głupi ma szczęście", ponieważ udaje mi się wychodzić obronną ręką z różnych nieciekawych sytuacji oraz też bardzo często wygrywam coś w różnych konkursach. 

45. "Pamiętnik" i "Dirty Dancing" obejrzałam już chyba z 200 razy i dalej mi się nie znudziły. 

46. Zawsze mam w torebce jakieś perfumy i sowicie się nimi psikam, dlatego decyduje się na odpowiedniki i to zawsze o pojemności 100 ml. 

47. Uwielbiam oglądać i grać w piłkę ręczną oraz siatkówkę. Gdy oglądam z kimś mecz, to ludzie się ze mnie śmieją, że tak się tym ekscytuję. 

48. Uwielbiam zwierzęta i uważam, że są o wiele mądrzejsze od niektórych ludzi, dlatego mój dom zawsze był ich pełen. Od papużek falistych, kanarków, królików, chomików, świnek morskich, kotów, psów, rybek itd. 
Miałam suczkę, która była u mojej babci na wsi i miała ona małe pieski zawsze na wiosnę i jesień. Właśnie wtedy przesiadywałam tam, bo nikomu innemu nie pozwoliła podejść do swoich dzieciaczków :P A ja praktycznie całe dnie przesiadywałam w jej budzie i bawiłam się z tymi miśkami (bo dosłownie tak wyglądały :P wielkie, czarne, włochate kulki :P ), a ona leżała sobie spokojnie i oglądała świat ;) 

Od października 2005 roku mieszka ze mną "Lew Ogrodowy" :) Pies, który jest zaczepno-obronny, czyli on zaczepia, ale ja muszę go bronić :P Jest on pekińczykiem i ma na imię Lucky :)

Kiedyś był taki malutki...

...a teraz wygląda tak :)




49. Kiedy jakaś piosenka mi się spodoba, to katuję ją przez cały dzień! Ale tylko jeden dzień :) 

50. Jestem bardzooo gadatliwa ;)


Taguję wszystkich, który chcą odpowiedzieć na ten TAG :) 




Dowiedziałyście się o mnie czegoś nowego ? ;)
Coś Was zaskoczyło ? 


Pozdrawiam, 
darmowy hosting obrazków

15 komentarzy:

  1. fajny tag:) ja też piję dużo kawy i ją uwielbiam:D a sprawa z podniebieniem przed chorobą jest interesująca:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością odpowiedziałam na ten tag :)
      Bo kawa jest super! Ja nie wyobrażam sobie, jak można rozpoczynać dzień bez niej :P
      Jeśli chodzi o podniebienie, to nikt tego nie umie wyjaśnić :P ale przynajmniej wiem kiedy muszę w siebie wrzucić tzw. końską dawkę leków i witamin :D

      Usuń
  2. te zasypianie mnie rozbawiło bo jest identycznie jak u nie, hihi;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się zmieniło gdzieś od roku :P bo wcześniej musiałam obrócić się na prawy bok i od razu spałam :P a teraz muszę się trochę pokręcić, żeby zasnąć :P

      Usuń
  3. Mam to samo z podniebieniem :) Zawsze wybieram napisy polskie lub żadnych :P Kiedyś zaczęłam oglądać film i po 5 minutach zorientowałam się, że nie uruchomiły się napisy pl, a ja wszystko rozumiem. Pamiętam, że bardzo mnie to podbudowało i od tego czasu hasam min. po anglojęzycznym YT bez skrępowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i prawidłowo! :D ja włączam angielskie napisy, bo czasem jak nie zrozumiem słowa, to sobie doczytam :)

      Usuń
  4. 7 - a nie ma wysokiego bliźniaka? :D
    12 - mam tak samo! ZAWSZE mam zegarek :D
    15 - ja też :D
    29 - dobre ;)
    36 - zamieńmy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma brata, ale nie bliźniaka :P
      Ja nie wiem czemu, ale już od paru lat przyzwyczaiłam się do zegarków i muszę mieć! Dlatego też moja kolekcja ciągle się powiększa :P

      Usuń
  5. Miałam to samo jak mi śpiewano "sto lat"- zawsze płakałam, a raz to uciekłam ( w swoje urodziny) i poszłam na plac zabaw ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czemu tak mam, ale czuje się wtedy mega skrępowana :P

      Usuń
  6. Też kocham pić kawę :D. A ze śpiewaniem sto lat mam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :P wielkie umysły mają podobnie :P

      Usuń
  7. Też grałaś w 27 w kosza??? ;oo O tym pierwsze słyszę :) U Lidki? :D Ja wręcz przeciwnie - uwielbiam zielone, a nie toleruję czarnych oliwek ;p Pamiętnik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Heyka, Płytka leci do Ciebie :) Prześlij dane do wysyłki na paczaj.ka@wp.pl :)
    A wiesz, że mam identycznie z zasypianiem? Mój małż to już wie, że parę minut i przełożę sie na drugi bok, ale kiedyś go to denerwowało :P

    OdpowiedzUsuń