Test Me Too

Witam Was :) 

Na początku muszę Was przeprosić, że tyle mnie nie było, niestety czas nie pozwalał ...

.....ALE teraz postaram się wszystko nadrobić! :)

Mały spoiler : będą nowe recenzję, wygrane, trochę lifestyle'u oraz już niedługo KONKURS dla Was :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć trochę o nowym portalu TestMeToo


Piszą o sobie : 

"TestMeToo to przede wszystkim społeczność świadomych konsumentów-testerów. Dzięki przygotowanej platformie możecie polecać znajomym sprawdzone przez siebie - dobre produkty.

 Pozytywnie ocenione przez Was produkty otrzymują znak "Sprawdzony, Polecamy", który znajdziecie na ich opakowaniach. Dzięki temu podczas zakupów w łatwy sposób rozpoznacie to, co zostało sprawdzone i pozytywnie ocenione przez osoby takie jak Ty."



czyli w skrócie : wypełniacie ankiety, kwalifikujecie się do kampanii, dostajecie darmowe produkty, testujecie, wypełniacie ankiety o produkcie :)

wszystko jest DARMOWE 





Jak to działa ? 

1. Dołączasz do grona testerów testmetoo : Członkostwo w TestMeToo nic nie kosztuje.



2. Wypełniasz ankiety : Pozwolą one nam dopasować produkty do Twoich preferencji i potrzeb. Każda nowa ankieta to kolejna szansa na otrzymanie zupełnie za darmo pełnowartościowego produktu do sprawdzenia.



3. Otrzymujesz za darmo produkty : Do wybranych testerów wysyłamy produkty.Testy wykonuje równocześnie nawet kilkuset testerów.



4. Używasz i oceniasz produkty : Po okresie testowania, każdy ekspert TestMeToo, taki jak Ty, wypełnia ankietę oceniającą produkt.



5. Dobrym produktom przyznajemy znak jakości : Nagradzamy tylko produkty, które oceniliście w ankietach najlepiej


6. Rozsyłasz informacje o tym, co dobre do swoich znajomych : Dzięki integracji z serwisami społecznościowymi możesz szybko poinformować znajomych o świetnych produktach, które już znasz.


7. Zbierasz punkty :
- za każdego zaproszonego znajomego do TestMeToo
- za każdą wypełnioną ankietę
- za przekazywanie informacji o dobrych produktach




8. Im więcej masz punktów, tym więcej produktów otrzymujesz : Każdy kolejny punkt zwiększa Twoje prawdopodobieństwo otrzymania kolejnych produktów do oceny.



9. Wpływasz na produkty, kupujesz je taniej : Ale to jeszcze nie wszystko! Dodatkowo testerzy będą otrzymywać darmową pulę kuponów rabatowych na testowane w serwisie produkty, które będą mogli rozesłać do swoich znajomych.


 Uważam, że warto, ponieważ nic nie płacicie, poświęcacie tylko swój czas na testy produktów, a później na wypełnienie ankiety :)  


Także zapraszam Was na TestMeToo


Pozdrawiam, 

darmowy hosting obrazków

26 komentarzy:

  1. Czytałam ostatnio o tym, ale jeszcze poczekam. Gdyż wiele takich portali pojawia się i zaraz znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak wcześniej myślałam o Streetcomie, jak zaczynali :P
      a teraz agencja reklamy rozkręciła się bardzo i już zakwalifikowałam się u nich do mnóstwa kampanii :)

      uwielbiam nowości, więc spróbowałam ;)

      Usuń
  2. Fajna sprawa, lubię takie portale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy ;) Portal wydaje się fajny.
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portal jest bardzo fajny i przyjaźnie skonstruowany :)

      Usuń
  4. intryguje mnie ten portal ;) chyba się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, bo wszystko jest bezpłatne, a można przetestować fajne produkty, nie tylko kosmetyczne :)

      Usuń
  5. ja sie zapisalam jakis czas temu...chopc troche sceptycznie do tego podchodze...moze mnie milo zaskocza...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem już od paru lat zapisana do Streetcomu i jestem ogromnie zadowolona :)
      liczę, że TestMeToo też mnie pozytywnie zaskoczy :)

      Usuń
  6. kiedy pojawi się pierwsza ankieta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ankiety pojawiają się co chwile :)
      a tak, jak wynika z powiadomień od nich, to już za niedługo będzie pierwsza kampania.
      Jak tylko uda mi się zakwalifikować, to oczywiście dam znać :)

      Usuń
  7. ja już mam konto i czekam na ankiety:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile masz punktów ? :3

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedys chcialam tam wstapic ale jakos zrezygnowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Alicja za polecenie naszego serwisu. Aktualnie prowadzimy rozmowy z wieloma firmami już niedługo ruszają pierwsze testy :). Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie na kontakt@testmetoo.com. Pozdrawiam, Bartek z TestMeToo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zostałam testerką. Punktów miałam około 8000 ale to nic! Łatwizna. Dziś dostałam maila, że mają do mnie pierwszy produkt do przetestowania i że na dniach przyjdzie. Czekam więc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 47 260 punktów i również dostałam maila :)

      Usuń
  12. do mnie też za niedługo trafi produkt!! Mam 22 poleconych i myślałam, że nic z tego a tu prosze! Czekanie popłaca ;) Boję się tylko że za kuriera trzeba będzie płacić ;( wiesz coś o tym ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie poszukuje testerów:D też się zakwalifikowałam, a już myślałam że nic z tego, bo w streetcomie jestem ładnych parę lat i ani jednej kampanii:/
    Ciekawe kiedy dojdzie produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już czekam ponad tydzień i dalej nic... napisałam do testmetoo parę pytań i również bez odzewu... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosiłam się do tej strony, ale nie mam znajomych, którzy też by chcieli tam się udzielać...jest ktoś chętny do dodania do audytorium?

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się zalogowałam, pożyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń