PROJEKT DENKO NR 1

Witam :)

Przedstawiam Wam mój pierwszy PROJEKT DENKO :)

Uzbierało mi się już kilka zużytych produktów, więc oto nastał TEN czas, aby je przedstawić ;)


darmowy hosting obrazków


1. Odżywka z firmy Eveline Cosmetics - paznokcie twarde i lśniące jak diament
    

darmowy hosting obrazków

Jest to już, moim zdaniem , kosmetyk kultowy.
Jak zapewnia producent "Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci." 

Ja zgadzam się z tymi słowami w 100%. 
Ta odżywka uratowała moje paznokcie po nieszczęsnej przygodzie z paznokciami żelowymi...
Oczywiście są na jej temat opinie pozytywne, jak i negatywne.
Moim zdaniem, jeżeli będziemy używać tego produktu zgodnie z zaleceniami producenta, to "nie zrobi nam krzywdy" .
Produkt bardzo wydajny.

Cena: ok 10 zł ( warto czekać na promocję np. w Rossmannie, drugą buteleczkę kupiłam za 6,29 zł)
Pojemność : 12 ml 
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Oczywiście! Już używam kolejnego :)

2. Ceramiczny Nano Utwardzacz z firmy JOKO

darmowy hosting obrazków

Zakupiłam ten kosmetyk pod wpływem chwili - akurat skończył mi się poprzedni utwardzacz, a w drogerii była promocja, więc się skusiłam.
Produkt spełnił swoje zadanie, czyli utwardzał moje paznokcie oraz zapobiegał ich rozdwajaniu się.
Stosowałam go jako wykończenie manicuru i dzięki niemu lakier utrzymywał się ok 5 dni.
Bardzo ładnie nabłyszczał paznokcie oraz był wydajny.
Warto wypróbować :)

Cena: ok 8 zł ( w promocji kosztował 4,99 zł )
Pojemność: 10 ml
Moja ocena : 9/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Raczej tak.

3. Zmywacz do paznokci z firmy Nailty(produkowany dla Biedronki)

darmowy hosting obrazków





















Ten zmywacz chyba każdy zna :)
Jest to moja 3 buteleczka i póki co jestem z niego zadowolona.
Bezacetonowy zmywacz, który zawiera składniki aktywne: kompleks witamin A, E, F, H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg.
Jak na zmywacz za ok 4 zł zmywa lakier bardzo dobrze, jeżeli chodzi o lakiery w jasnych odcieniach.
Natomiast, jeśli chodzi o ciemne lakiery to trzeba się trochę dłużej pomęczyć, ale daje im radę :)
Czytałam, że wielu osobom on przesusza skórki, mnie ten problem nie dotyczy.

Cena: ok 4 zł ( znajdziesz go w Biedronce)
Pojemność : 200 ml
Moja ocena : 9/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Tak.

4. Szampon wzmacniający Garnier Fructis-włosy normalne,szybko przetłuszczające się

darmowy hosting obrazków

Jak zapewnia producent "Włosy są wzmocnione, lekkie i zachowują długotrwałą świeżość"
Po umyciu włosów czułam "mroźne orzeźwienie", które w lecie jest bardzo pożądane ;)
Zapach jest wprost obłędny, tzn szampon pachnie jakby ktoś zmielił zamrożone cytryny ( osobiście uwielbiam takie mroźne i owocowe zapachy w te letnie, gorące dni ;)
Intensywnie się pienił, więc potrzebna była jego tylko niewielka ilość, aby umyć całe włosy, więc wg mnie jest to wydajny produkt.
W lato był częstym gościem na mojej głowie, ponieważ odświeżał włosy bardzo dobrze, lecz nie stosowałam go częściej niż 2 razy w tygodniu ( na zmianę z ziołowym szamponem pokrzywowym).

Niestety, ale swojej głównej roli, pomocy włosom przetłuszczającym się, nie spełnił.
Musiałam myć włosy codziennie, tak jak wcześniej.

Cena: ok. 9 zł 
Pojemność : 250 ml
Moja ocena : 5/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Nie.

5. Intima- kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym z firmy Ziaja

darmowy hosting obrazków

Poszukiwałam jakiegoś kremowego płynu do higieny intymnej i znalazłam go w SuperPharm, więc postanowiłam wypróbować.
Nie zawiera mydeł i barwników. Ślicznie i delikatnie pachnie.
Nie wystąpiły u mnie po nim żadne podrażnienia. Nie wysusza skóry.
Jest bardzo wydajny, bo bardzo dobrze się pieni i wystarczy użyć małej ilości produktu.
Dodatkowo posiada pompkę, która dozuje odpowiednią ilość płynu, przez co się on nie marnuje.
Jest on godny polecenia. 

Cena: ok. 8 zł
Pojemność : 500 ml 
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: TAK

6. Nawilżający żel pod prysznic z olejkiem migdałowym z firmy Johnson & Johnson, seria Johnson's Body Care

darmowy hosting obrazków

Na żel skusiłam się, ponieważ był w promocji i mam do niego mieszane uczucia.
Jest super kremowy, wydajny i ma piękny zapach. Dobrze się pienił. Skóra była po nim wygładzona.
Nie pozostawiał smug na skórze.
Jest dość tani w stosunku do swojej pojemności.
Czy nawilżał moją skórę? Co do tego to przekonana nie jestem, lecz niestety ale mnie uczulił.
Uczulenie nie było w postaci wysypki, ale po prostu po wyjściu spod prysznica skóra mnie swędziała :( , ale to może wina mojej skóry :P

Cena: ok. 9 zł 
Pojemność : 400 ml 
Moja ocena : 5/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Niestety nie.

7. Żel pod prysznic z czarnym pieprzem i kardamonem - Wellness & Beauty ( Rossmann)

darmowy hosting obrazków

Orientalno-owocowa kompozycja zapachowa z ekstraktem z czarnego pieprzu i kardamonu jest wprost cudowna!
Już dawno nie miałam takiego żelu pod prysznic, dzięki któremu przez zmysły przenosiłam się do dalekich, orientalnych krajów! :)
Po użyciu tego produktu czułam się rozpieszczona, jakby dopiero co wróciła ze SPA :P
Mogłam go używać zarówno w lato, jak i w zimę, ponieważ zapach jest zniewalający.
Cudownie pielęgnował moją skórę i ubolewam nad tym, że już się skończył.
 Pochodzi z edycji limitowanej, więc liczę na to, że jeszcze pojawi się w Rossmannie.

Cena: 3,49 zł 
Pojemność : 200 ml 
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Oczywiście, że tak. ( jeśli tylko pojawi się w Rossmannie ;)

8. Pasta przeciw próchnicy z aminofluorkiem 0,14% F z firmy Elmex 

darmowy hosting obrazków

Zakupiłam tą pastę, ponieważ miałam problem z nadwrażliwością dziąseł. Pomogła :)
Słabo się pieniła. Odświeżała oddech i łagodnie smakowała. Czyściła bardzo dobrze zęby, usuwała osad z kawy czy herbaty. Zapobiega próchnicy oraz psuciu się zębów.
Z czystym sumieniem mogę ją polecić :)

Cena: ok 13 zł 
Pojemność : 75 ml 
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Tak.

9. Garnier Mineral InvisiCool Freshness Anti-White marks 

darmowy hosting obrazków

Jest to obecnie mój nr 1, jeśli chodzi o antyperspiranty ! :)
Bardziej przypasowała mi wersja w sztyfcie, lecz w kulce też jest niczego sobie ;)
Na tegoroczne lato, które niekiedy było bardzoooo gorące, sprawdziły się idealnie ! Będę się teraz zachwycać nad nimi, ale poczytajcie.
Mam niestety ten problem z nadmierną potliwością, lecz te antyperspiranty były dla mnie wybawieniem.
Zapobiegały tym brzydkim plamom od potu na koszulkach, a jeżeli już się przypociłam to czułam tylko delikatny i świeży zapach tego produktu.
Ja zwracam uwagę na to, aby antyperspiranty nie posiadały w swoim składzie alkoholu, ponieważ mam wrażliwą skórę pod pachami, a jeszcze po depilacji jest to konieczność i tak jest w tym przypadku.
Tak jak zapewnia producent ta linia antyperspirantów rzeczywiście nie robi białych śladów na ubraniach.
Posiadają intensywny, świeży zapach, który bardzo mi się podoba. Bardzo wydajny produkt!

Cena: ok 10 zł
Pojemność : sztyft: 40 ml , roll on : 50 ml 
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Zdecydowanie tak!

10. Krem BB Miracle Skin Perfector z firmy Garnier

darmowy hosting obrazków

Jak widać krem BB wykorzystany do cna ;)
Kupiłam go wczesną wiosną z myślą, aby używać latem. Poszukiwałam lekkiego podkładu i znalazłam w drogerii Upiększający BB krem 5 w 1, więc się skusiłam :) 
Wiem, nie jest to ten prawdziwy azjatycki krem BB i krążą o nim różne opinie.
Moja jest raczej pozytywna :)

Jak zapewnia producent : moja opinia
  • Nawilża 24 h - owszem nawilża, ale lekko, nie jakoś spektakularnie
  • Wyrównuje koloryt - cera jest bardziej jednolita, ale "szału nie ma"
  • Ukrywa niedoskonałości - zdecydowanie nie! trzeba dodać punktowo korektor
  • Rozświetla- twarz bardzo się po nim świeci 
  • Ochrona UVA/UVB(SPF 15) - możliwe

Po nałożeniu go twarz bardzo się świeci, lecz po przypudrowaniu jej wygląda świeżo i ładnie.
Produkt jest idealny na lato. Posiada lekką formułę musu. Polecam go szczególnie do młodej cery.
Jak dla mnie sprawdził się, ponieważ poszukiwałam lekkiego podkładu, a tutaj jest on od razu z kremem nawilżającym. Cena jest adekwatna do kosmetyku.


Cena: ok 15 zł
Pojemność : 50 ml
Moja ocena : 7/10
Czy kupie kolejne opakowanie: jeżeli będzie w promocji to tak

11. Lakier do włosów z firmy Syoss, wersja Volume Lift 

darmowy hosting obrazków

Jestem zadowolona z tego produktu.
Lakier posiada bardzo mocne utrwalenie, ale zarazem nie skleja włosów, co jest dla mnie ogromnym plusem. Nie tworzy też efektu "hełmu na włosach" .
Faktycznie, jak zapewnia producent, po ułożeniu fryzury i spryskaniu lakierem nie obciąża on włosów, a ładnie utrwala.
Jest łatwy w usunięciu, poprzez wyczesanie go z włosów lub umycie(dobrze i szybko się zmywa)
Jeżeli chodzi o dodawanie objętości, to nie zauważyłam jakiś szczególnych efektów.

Cena: ok 13 zł
Pojemność : 300 ml
Moja ocena : 9/10
Czy kupie kolejne opakowanie: tak

12. Perfumy Mel Merio Sunny girl 

darmowy hosting obrazków

Eau de perfum Mel Merio wersja (chyba limitowana, bo teraz już jej nie widzę w Rossmannie) Sunny Girl.
Zapach jest wg mnie idealny na letnie wieczory. Owocowy, ale nie przytłaczający. Intensywnie pachnie i dość długo się utrzymuje. Perfum jest wydajny.
Najprawdopodobniej skuszę się na inne zapachy tej marki.

Cena: ok 19 zł
Pojemność : 50 ml
Moja ocena : 9/10
Czy kupie kolejne opakowanie: raczej tak. 

13. Perfum Have Fun z firmy La Rive 

darmowy hosting obrazków

Jest to mój numer 1 na lato w kategorii zapachów ! :)
Perfumy są odpowiednikiem Escady Moon Sparkle, jednak ja uwielbiam mieć dużo zapachów i zużywam je dość szybko, dlatego nie kupowałam oryginału (  może w przyszłości ;)

Nuty zapachowe:
nuta głowy: truskawka, czarna porzeczka, cytryna, jabłko, malina
nuta serca: piwonia, frezja, jaśmin, róża
nuta bazy: ambra, drzewo sandałowe, piżmo

Wszyscy moi znajomi znają mnie właśnie z "truskaweczki" w lato :)
Stosuje je głównie wieczorami, bo są naprawdę słodkie, ale zdarza mi się też nimi psiknąć od rana ;)

Perfumy mają intensywny zapach, lecz szybko ulatniają się z mojej skóry(przynajmniej mi się tak wydaje), dlatego zużywam ich dużo ( wystarczają mi na ok miesiąc bardzo częstego użytkowania) .
Cena w stosunku do jakości zapachu i objętości buteleczki jest wg mnie śmiesznie mała ;)
Zapada w pamięć i jest bardzo często komplementowany (zwłaszcza przez panów ;)

Cena: ok 19-20 zł
Pojemność : 90 ml
Moja ocena : 10/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Tak. Już posiadam i używam :)

14. Pogrubiający tusz do rzęs GET BIG LASHES z firmy Essence

darmowy hosting obrazków

Tusz wg mnie jest bardzo dobry!
Ja lubię mieć rzęsy w stylu "dramatic look" i mój dzienny makijaż takowe zazwyczaj posiada, ponieważ nie używam ani cieni, ani eyelinera, ani szminek, a lubię mieć wyraziste oczy.
Po jednej warstwie rzęsy są ładnie wytuszowane, a po nałożeniu drugiej efekt(jak dla mnie) jest wystarczający. Rzęsy są ładnie pogrubione i rozdzielone.
Wg mnie tusz ma jakby "suchą" konsystencję. Jest on w dość intensywnym, czarnym kolorze.
Maskara posiada ogromną szczoteczkę, ale jest ona wygodna w użyciu.

Niestety po jakiś ok 7-8 godzinach tusz zaczyna się osypywać na policzki.

Cena: ok 9 zł
Pojemność : 12 ml
Moja ocena : 8/10
Czy kupie kolejne opakowanie: Możliwe



No to tyle, jeśli chodzi o mój pierwszy projekt DENKO :)
Też używałyście tych produktów ? Chętnie przeczytam Wasze zdanie :)
Jeśli macie jakieś spostrzeżenia i uwagi to piszcie :)

darmowy hosting obrazków

2 komentarze:

  1. zainteresowalas mnie tymi perfumami have fun, musze powachac jak bede w ross :) i ten zel pod prysznnic rossmanowski tez mialam i slicznie pachnial ale slabo sie pienil:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ich w Rossmannie, przynajmniej w Katowicach :)
      widziałam je tylko w takich osiedlowych drogeriach typu Jasmin czy małych kosmetycznych sklepikach ;)

      ten żel z czarnym pieprzem i kardamonem to jest dla mnie żel idealny! :)

      Usuń