Zielona Mydlarnia, czyli naturalny raj!


Witam Was :) 

Dzisiaj chcę Wam przedstawić relację z moich odwiedzin w Zielonej Mydlarni, które odbyły się 22 lutego 2014 r. o godzinie 14 :) 



Zielona Mydlarnia, czyli nowo powstałe miejsce w Katowicach, gdzie znajdziecie produkty naturalne, przebadane dermatologicznie i nie testowane na zwierzętach. 
W ofercie są kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, a nawet dzieci i niemowlaków. 
Sklep jest przestronny, elegancki, relaksujący, pachnący i dopracowany w każdym szczególe! Spójrzcie na wystawy : lewa - świece, woski, maski i żonkile, ale wg mnie to prawa wystawa robi największą furorę, bo tworzy ją odpowiednio wycięta wanna, w której znajdują się takie firmy, jak Planeta Organica, Masło Shea oraz cudowne Bomb Cosmetics!









Najważniejszą cechą produktów oferowanych przez Zieloną Mydlarnię jest ich skład! Wytwarzane na bazie olejów roślinnych, witamin, ekstraktów z kwiatów, owoców oraz ziół, zapewniają naturalną pielęgnację całego ciała.

W ofercie Zielonej Mydlarni znajdują się : 
- kosmetyki naturalne, organiczne, certyfikowane
- organiczne oleje, mydła, balsamy
- glinki
- sole kąpielowe, kawiory, pudry
- kule i babeczki do kąpieli
- woski i świece zapachowe
- ręcznie robione mydła
- Mydła Marsylskie


Naturalne glinka biała, ghassoul i zielona, które są dostępne na wagę.



Świece Yankee Candle...



...i oczywiście woski!




100 % oleje naturalne : macadamia, różany, arganowy oraz eliksiry takie, jak witamina c itp :)



Mydła marsylskie oraz torciki, babeczki i bomby z Bomb Cosmetics




Bomb Cosmetics oraz cudowności od Organique




Szampony, balsamy, maski do włosów oraz mydła na bazie oliwek do włosów i całego ciała z firmy Planeta Organica.


Ilość mydełek glicerynowych jest ogromna! Wszystkie pachną cudownie, a wyglądają przesłodko! 





Dla mnie największym hitem jest stacjonarna dostępność Sylveco w Zielonej Mydlarni, ponieważ do tej pory miałam problem ze znalezieniem kosmetyków tej firmy w Katowicach, a tutaj są i to w bardzo przystępnych cenach! :)




Były też prezenty dla nas od Właścicieli i każda z nas wylosowała sobie rodzaj zestawu, ale zapach czy konkretny kosmetyk mogłyśmy wybrać sobie same, co bardzo mi się podobało :)





Mnie udało się otrzymać zestaw składający się z Mydła Marsylskiego( wybrałam wersję jagoda z maliną) oraz greckiego balsamu Organique z masłem shea( wybrałam wersję winogronową, która pachnie cudownie!)
A dodatkowo dokupiłam sobie mydełko glicerynowe o zapachu lodów waniliowych( no powiedzcie, jak mogło mnie ono nie urzec ?! Jak wspominałam wcześniej, staranność o szczegóły można nawet zauważyć w pakowaniu produktów)




Polecam Wam ogromnie odwiedzenie Zielonej Mydlarni i zapraszam na ich fp TUTAJ, ponieważ będziecie na bieżąco z wszystkimi nowościami pojawiającymi się w sklepie oraz będziecie mogły wygrać świetne nagrody! :)

Dzień Kobiet w Zielonej Mydlarni jest świętowany przez CAŁY TYDZIEŃ! Każdego dnia produkty innej marki są w promocji :) 



Pozdrawiam, 
darmowy hosting obrazków

21 komentarzy:

  1. Już bym nadgryzła kawałek tego mydła waniliowego ;) Idę poszperać w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne ono jest! wygląda normalnie, jak biała czekolada :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ceny bardzo przystępne, staramy się, by były najniższe na rynku :) Jeśli interesują Cię ceny konkretnych produktów, odezwij się w wiadomości prywatnej :) www.facebook.pl/zielonamydlarnia

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. tak, jak pisze Klaudia :) ceny są bardzo przystępne, a dodatkowo wszystko możesz sobie pomacać, powąchać i kupić bez płacenia za przesyłkę :)

      Usuń
  3. Sylveco, Planeta Organica, Organique... chyba się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już skończy się mój zakupowy ban, to sobie tam coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak w najbliższym czasie będę w Katowicach to skoczę po Sylveco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie omieszkam się wybrać, jak już będę na chodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. YC w Katowicach! Koniecznie muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już w końcu będę w Katowicach to na pewno tam zajrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, zajrzyj, bo warto :) a teraz przez tydzień jest świętowany Dzień Kobiet i w każdym dniu jest promocja na inną markę :)

      Usuń
  9. JA się cieszę, że Sylveco jest ;) jakby jeszcze był Fitomed to byłabym w raju ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, szkoda że to nie u mnie w mieście! :D Bardzo fajny sklep, lubię takie kosmetyki :)
    A co do Essence z mojego posta, to wydaje mi się że masz z poprzedniej edycji inny kolor, bo to jest zupełnie nowa seria :) Pewnie też beżowy ;) Mam go u siebie i mi schnie jak na piasek przystało - bardzo szybko! Widać miałaś jakiś wadliwy egzemplarz... :)

    OdpowiedzUsuń