Wyniki urodzinowego rozdania! :)

Witam Was :) 


Dzisiejszy post mam nadzieję ucieszy Was, bo przedstawię Wam w nim wyniki mojego pierwszego urodzinowego rozdania :)  





Przypomnę zasady :

Aby wziąć udział w rozdaniu należało : 


1. Obserwować publicznie mój blog :)
2. Zamieścić informacje o rozdaniu na swoim blogu w formie notki lub bannera
3. Napiszcie co sądzicie o moim blogu .

Dodatkowo: 
1. Polubić fp mojego bloga na FB Cukier i Pieprz BLOG
2. Udostępnić informację o rozdaniu na swoim FB


W rozdaniu wzięło udział 20 osób.

Osoby, które niestety musiała zdyskwalifikować, ponieważ nie spełniły któregoś z trzech punktów obowiązkowych( nie zamieściły informacji o rozdaniu lub nie napisały co myślą o blogu) :

Czyli osoby biorące udział w rozdaniu : 16 . 

Każda z osób biorących udział w rozdaniu musiała spełnić 3 obowiązkowe punkty.
Te osoby, które dodatkowo polubiły mojego fan page'a i/lub udostępniły info o rozdaniu na FB otrzymały dodatkowe losy, czyli ogólnie :

Luiza : 1 los
poloniamartyna : 1 los
Paradoxa Raz : 3 losy
neeefericit : zdyskwalifikowana
wiolkaa93 : 2 losy
NaughtyGirl : 2 losy
puderniczkam : 1 los
zaczarowanaa : 1 los
Milena M : 2 losy
sweetday66 : 2 losy
anioleek89 : 1 los
RudaŚka : 2 losy
KosmetyczkaAni Aniaa : zdyskwalifikowana
Miss Independent : 1 los
kubanka : zdyskwalifikowana
beata98.blogger.com : zdyskwalifikowana
Paulina K. : 3 losy
Kinga Piasecka : 2 losy
Monika S : 3 losy
Małgorzata Chrobak : 2 losy


ale teraz pora na losowanie i wyniki !!! 



Zwyciężczynią jest Paulina K. :)

Gratuluję Ci i już piszę do Ciebie maila :) 



Ale moje drogie, to nie wszystko!

Tak spodobała mi się twórczość i kreatywne "podejście do zadania", że postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę, a jest nią ...... LUIZA

Gratuluję i również piszę już do Ciebie maila ;) 




Pozdrawiam, 

darmowy hosting obrazków

5 komentarzy: