podróżna kosmetyczka, czyli co zabieram ze sobą na weekendowy wyjazd


Witam Was :) 

Kiedy Wy czytacie tego posta, ja już wyleguje się i grilluje pod Tatrami :P
Ostatnio, na spontanie postanowiłyśmy z Moją Madzią, że wyjedziemy gdzieś w ten weekend i padło na góry, dlatego wpadłam na pomysł posta o tym, jak wygląda moja kosmetyczka i co zabieram ze sobą na weekendowy wyjazd :)

Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy :) 

Na wyjazdy zawsze staram się zabierać, jak najmniejsze pojemności kosmetyków, dlatego często wykorzystuje próbki z shinyboxa lub te które dostaje w drogeriach przy zakupach. Czasami używam też małych buteleczek, pojemniczków po np.100 ml, które można dostać w Rossmannie lub ostatnio widziałam w eLeclerc cały zestaw za 6,99 zł :) 


Zarówno ciuchy, elektronikę, jak i kosmetyki pakuję w wielką torbę, którą udało mi się ostatnio wygrać w konkursie :) Kolor jest przecudowny, a torba jest wykonana z nieprzemakalnego materiału, więc jest stworzona idealnie na wyjazdy.



Kosmetyki kolorowe pakuję w mniejszą kosmetyczkę z Estee Lauder, którą dostałam kiedyś przy zakupach, a pielęgnację w kosmetyczkę z Bambim z H&M'u :) 



Oczywiście zabieram ze sobą portfel z Mango oraz ipoda z ulubioną muzyką 




Moją ulubioną ostatnio wodę 




Zależnie od stroju i innych dodatków, wybieram okulary, które bardziej mi pasują 



również w zależności od stroju dobieram zegarek i bransoletki, więc albo srebro...




...albo rose gold 


żele do dezynfekcji rąk bez użycia wody, 2 długopisy i ołówek



kilka sztuk płatków i patyczków kosmetycznych




kompaktową szczotkę do włosów z lusterkiem, grzebyk, pare wsuwek i gumki do włosów




mini Bioderma z ShinyBoxa - idealna pojemność na 2-3 dni :)




Podstawy, czyli szczoteczka do zębów, mini pasta, małe opakowanie płynu Listerine oraz nić dentystyczna




maść ochronna z wit. A - zawsze i wszędzie mam ją ze sobą! idealnie nawilża i odżywia przesuszone miejsca.

próbki kremu nawilżającego i kremu pod oczy z Oeparol 

mała próbka balsamu do ciała L'occitane (shinybox)

odświeżacz do ust i gumy do żucia

miniaturki kremu do rąk i stóp L'occitane 

próbka kremu ochronnego z filtrem 30



mój ostatnio ukochany żel pod prysznic Adidas Fresh - przelewam go do buteleczki 75 ml 

mały tonik, który ostatnio dostałam 



antyperspirant Garnier Mineral InvisiCool, który kocham miłością wielką ;)

kończące się perfumy Diesel Plus Plus - uwielbiam na wieczór, akurat wykorzystam i wyrzucę tam 

pojemniczek, który dostałam na urodziny - przelałam do niego perfumy, które są odpowiednikiem CK One Summer 2012


Makijaż : 

tonujący krem z Ziai, który otrzymałam na ostatnim spotkaniu blogerek. Używam od paru dni i bardzo się z nim polubiłam :) Przez to, że posiadam skórę mieszaną, dla mnie zawsze musiał być na twarzy mat mat mat! a ten krem nadaje buzi taki zdrowy wygląd i lekko rozświetla co bardzo mi się podoba :) 

Odsypka transparentnego pudru z Max Factora - bardzoooooo go lubię :) Nie matuje do płaskiego matu, ale pozostawia jednak możliwość skórze, aby jej blask się przebił :) 

Róż z Catrice - cudny, soczysty kolor na lato 

Tusz Max Factor Clump Defy 

Korektor Bourjois 

Eyeliner Wibo

Kredka do brwi Virtual - nowy nabytek ze spotkania blogerek i póki co testuję, ale fajnie się sprawdza

Pomadka Nivea oryginalna

Pomadka Wibo Elixir o numerku 7

Pomadka Celia o numerku 606

Pomadka Coca Cola Waniliowa 

oraz pędzelki z Essence do różu oraz drugi do pudru i korektora


zawsze też biorę ze sobą lakier, który aktualnie mam na paznokciach ESSIE 72 Peach Daiquiri ( w razie jakiegoś nieprzewidzianego wypadku ), mini zmywacz oraz mini pilniczek (shinybox)




do mniejszej kosmetyczki pakuję kolorówkę....




... a do większej pielęgnację 



i tak prezentuje się zapakowana torba 



Oczywiście dojdą tutaj jeszcze ciuchy, aparat, tablet, telefon, ładowarki do tego wszystkiego :)
Nie biorę szamponu, ponieważ moje włosy ostatnio są przewspaniałe i spokojnie wytrzymują 3 dni, ale pewnie wrzucę tutaj jeszcze suchy szampon :) 


Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i może przyda do pakowania Waszych wyjazdowych toreb :)



Pozdrawiam i życzę miłego weekendu, 


darmowy hosting obrazków

9 komentarzy:

  1. dobry pomysł z małymi próbkami ..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dlatego opłaca się trzymać miniaturki do wakacji ;). Życzę udanego wyjazdu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem tonujący z Ziaji jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie posty. Też tak masz? :P
    Miłego urlopowania pod Tatrami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam się pakować na wyjazdy :D
    Udanego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taka bransoletkę od ByDziubeka;)

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na te kilka dni to całkiem sporo kolorówki ;D JA ostatnio na dwudniowy wyjazd wzięłam tylko same podstawy kosmetyczne oraz tusz i podkład :D Po co podczas wypoczynku odbierać sobie cenny czas przy lustrze ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wzięłam, a i tak połowy nie używałam :P

      Usuń