Malionowa Akcja : Essence Nude Glam 05 Cafe Ole

Witam Was :) 


Dzisiaj pierwszy wpis lakierowy z Malinowej Akcji :)

Na początku zaczynam od delikatnego, neutralnego koloru, jakim jest lakier Essence z serii Nude Glam o numerku 05 Cafe Ole. 



Maluję paznokcie zazwyczaj pod kolor( lub kontrastujący ) jakiegoś dodatku w mojej stylizacji, ale zdarzają się też takie dni, w które nie mam weny do wymyślania stroju, więc ubieram jeansy, t-shirt i trampki. Właśnie w takie dni lakier Cafe Ole sprawdza się idealnie! Uważam, że jest on bardzo elegancki, pasuje do każdego koloru ubrań, a dodatkowo dłonie wyglądają schludnie i czysto, gdy go mam na paznokciach.


Kolor : 05 Cafe Ole

Jak sama nazwa serii wskazuje jest to lakier nude. Można go określić tak : beż połączony z kilkoma kroplami fioletu i różu. Zdecydowanie jest zachowany w zimnej tonacji. Posiada w sobie delikatne, bardzo mocno zmielone drobinki srebrno-białe, lecz są one tak subtelne, że kupując go ich nawet nie zauważyłam ;) Na paznokciach też są one praktycznie niewidoczne, trzeba by się było intensywnie przyglądać, żeby je dostrzec.




Pojemność : 8 ml

Dla jednych może to być dużo ( w porównaniu z lakierami Selene ) lub mało ( w porównaniu do ESSIE czy Inglota ). A dla mnie taka pojemność jest akurat, jestem w stanie wykorzystać całe opakowanie i nic się nie marnuje ;)


Buteleczka : Nowa wersja 

Recenzowany lakier jest już wlany w nową wersję buteleczki od Essence. Ma ona większą o 3 ml pojemność oraz obłe kształty.





Pędzelek : Krótki i szeroki

 Uwielbiam pędzelki w lakierach Essence, ale w nowej odsłonie.
Jak widzicie na zdjęciu pędzelek w nowej odsłonie jest zdecydowanie szerszy i krótszy, od starej wersji.
Dzięki niemu malowanie paznokci jest bardzo przyjemne i szybkie, ponieważ pędzelek obejmuje dużą powierzchnię i jakby się uprzeć to nawet za jednym pociągnięciem dało by radę pomalować całą płytkę.



górny pędzelek : nowa wersja, dolny pędzelek : stara wersja


Malowanie :  Szybkie 

Lakier nakłada się bardzo szybko i równomiernie, nie smuży .





Konsystencja :

Odpowiednia - nie za gęsta ( jak w lakierze Miss Match zmieniającym kolor ), ale też nie tak lejąca, jak w ESSIE. 

Warstwy :  2 


Aby otrzymać pełne krycie, bez jakichkolwiek prześwitów nakładam zawsze 2 warstwy lakieru Essence Cafe Ole :)

Trwałość : 4-5 dni 

Zawsze na moich paznokciach są 3 produkty. Najpierw lakier bazowy( odżywka z Eveline/Biogeny lub lakier wzmacniający Essence Ultra Strong Nail Hardener) , lakier kolorowy ( 1-2 warstwy ) a na koniec Sache Vite, więc ten właśnie zestaw utrzymuje mi się ok 4-5 dni. Po tym czasie pojawiają się lekkie odpryski, ale i tak lakier zmieniam co ok 3 dni, więc nie dopuszczam do odprysków :)

Cena : 6,99 zł 




Zmywanie : Bezproblemowe 

Lakier z łatwością daje się zmyć z paznokci, nie barwi płytki, nie pozostawia osadu.






Pozdrawiam, 


darmowy hosting obrazków

5 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają lakiery z tej serii. Mam dwa i bardzo je lubię. Z początku przeszkadzał mi pędzelek gigant, ale zaczęłam doceniać jego zalety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie bardzo lubię duże pędzelki, bo jakoś prościej mi się nimi manewruje i szybciej maluje niż takimi chudzielcami ;)

      Usuń
  2. lubię czasem takie delikatne nudziaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, lubię takie delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez dziś post bardzo naturalny:}

    OdpowiedzUsuń