Walentynki ♥

Witam Was :) 

Dzisiaj jest 14 lutego, czyli Walentynki ♥ 



Ja jakoś specjalnie ich nigdy nie świętuję, ponieważ uważam, że miłość należy sobie okazywać przez cały rok, a nie tylko w ten jeden, sztucznie stylizowany dzień ;) 


A jak jest u Was ?  Lubicie to święto ?  Jakie macie plany na dzisiaj ? :)

Ja wybieram się z przyjaciółką do Cinema City IMAX Katowice na film Gangster Squad-pogromcy mafii z przecudowny Ryan'em Gosling'iem :D 



Gangster Squad to amerykański dramat kryminalny, wyreżyserowany przez Ruben'a Fleischer'a.
Film jest adaptacją serii artykułów Paula Liebermana, publikowanych na łamach "Los Angeles Times".  Miastem rządzi bezwzględny, urodzony na Brooklynie król mafii - Mickey Cohen (Sean Penn), czerpiąc nielegalne zyski z handlu narkotykami i bronią, z prostytucji i – o ile zdoła - z każdej jaskini hazardu na zachód od Chicago. Chronią go nie tylko bandziory, ale także (kontrolowana przez niego) policja i politycy. To wystarcza, by zastraszyć nawet najodważniejszych i najbardziej doświadczonych policjantów…za wyjątkiem niewielkiego, tajnego oddziału policyjnych outsiderów z Los Angeles, dowodzonych przez sierż. Johna O'Marę (Josh Brolin) i Jerry’ego Wooters’a (Ryan Gosling), którzy razem spróbują zniszczyć stworzone przez Cohena imperium. 




Także życzę wszystkim udanego wieczoru, bez względu na to jakie macie plany ;)

Pozdrawiam, 


darmowy hosting obrazków

5 komentarzy:

  1. Lubię to święto i mam nadzieję, że T jakoś się postara i razem spędzimy wieczór ;)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie świętuję.. ale cichutko w głeboko w sercu smutno mi z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś szczególnie nie obchodzę Walentynek, idziemy chyba na jakąś pizzę walentynkową:)

    Baw się dobrze:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie świętuję walentynek ;) Napisz później coś o filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tego filmu.:D
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń